Blattepartiet

Sverigedemokraterna fick tydligen extremt mycket röster, wtf!!!
Bara för det ska jag starta en motsvarighet, Blattepartiet.
Ju mer blatte du är ju större är chansen att du får stanna.

Heter du Sven-Ingvar har fast jobb, fru , ett barn och volvo
Och ser ut så här?


 
I kick you ouuuut!

Heter du Ahmed är pizzabagare, har 4barn i en liten etta
Och ser ut så här?


Välkommen att stanna brush!

Sen så har jag givetvis vissa VIP- kort som låter vissa stanna ändå.
Jimmy Hellgren och Joel Mood får givetvis stanna :D

Magnus dig hade jag kickat ut men du är redan i schweiz hahaha;D


P.S
Ifall du är ultra svenk och vill stanna så skriv till mig så kanske du får
en VIP-biljett av mig




Kommentarer
Postat av: anni-madefakking-li

bästa idén du någonsin kommit på ;)

2010-09-20 @ 14:07:34
Postat av: Lucifer

Jag vill nafsa på dig

2010-10-23 @ 01:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0