Salsakongress inom kort

Ok snart är det dags igen....

Salsakongressen smäller igång med så mycket passion och dans

som dina sinnen klarar av.


Alla man pratar med får ofta lite svackor där dom tröttnar ibland

eller bara inte orkar med dansen.

Jag får inte det, jag verkligen älskar salsan.

Hjärtat  pumpar igång så fort jag hör en bra låt

och kroppen vill bara röra på sig.....hur trött jag än är.


Jag känner otroligt mycket passion för salsan, låter

klische för en latinamerikan men fuck it då, jag e väl klische! haha


Den första minuten från den här videon är en av de få ggr

man fångat passionen jag ibland kan känna för dansen.

( för er salsa experter så vet jag att det inte är så mycket salsa)



Jag veeeet att ni kände det med....killar sluta dregla och tjejer.....sluta dregla

kom till salsakongressen och se vad jag pratar om!!!
Passion passion here i come!!!

Kommentarer
Postat av: Karro

Told you it was good ;P :) Älskar den låten

2009-03-20 @ 16:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0