Livet kring träning

Bästan känslan i världen?

Precis kört ett hårt träningspass, så musklerna värker och du är helt slut.

Går in i duschen och låter vattnet rinna över dig.

Sedan lagar  man god mat (för mig spaghetti å köttfärssås haha)

Och glassar framför tvn  och njuter av maten med den härliga träningsvärken

Jag utmanar dig.....säg något bättre.....

(galet vilt sex räknas inte)
( inte galet kär heller)
(eller att vinna 20 triljoner kronor)
(eller.......nej nu pajar jag grejen...tyst Stefan)


       Love it!!!

Kommentarer
Postat av: Magnus

se arsenal komma fore aston villa i PL! eller sla dig i Pro evo! eller kaka mammas mat! eller pissa nar man veeeeerkligen behover pissa! did i win?

2009-03-16 @ 23:39:05
Postat av: stefan

Arsenal före Aston Villa..nopp!

Käka din mammas mat....close..very close!

Pissa när man behöver pissa...ure gettin warmer!

Slå mig i Pro evo....vet inte FÖR DET KOMMER ALDRIG HÄNDA!

2009-03-17 @ 01:04:22
Postat av: Jimmy

Motivation is what gets you started. Habit is what keeps you going..

2009-03-17 @ 19:22:45
Postat av: Elisabet

Kom till Tranquilo nästa fredag, Johanna ska släpa med mig dit...Jag behöver en kavaljer =D



Are u up for it?

2009-03-19 @ 21:35:37
URL: http://jagellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0