Raggare nr 3

Salsasöndag...jag dansar med en liten blondin.

Vi börjar prata och hon nämner att jag brukar prata med två killar på salsan.

Dom är tydligen riktigt på tjejerna.

Hon pekar på ena killen medans vi dansar och säger:


blondie: Dääär har du Raggare nr 1...han e på allt, försöker

ragga på nybörjarna som inte kan dansa och ger beröm hela tiden.

Jag: jaha han e inte min vän, känner bara han från salsan.


Blondie: Sen e det en kille till som du Känner han e Raggare nr 2.

Han är också väldigt på alla  men kanske inte lika mycket.


Jag: Jaha jag har mina aningar om vem du pratar om.


Blondie: Men du ska inte säga nått.....du e raggare nr 3!!!

Jag: Vaaaa hahaha vad menar du??? Jag har inte raggat på nån ikväll!!

Blondie: Men det är bara för att det inte är några snygga här.
(Tack och lov hon tycker jag är kräsen ialafall gentemot
  raggare 1 och 2)

Jag kan säga att det är en lista jag inte tänker sträva efter att bli 1:a på.

                  Heeey u waaaaant soooomeeee

Sedan en grej till döm mig inte för hur jag är som singel
Döm mig för hur jag är som pojkvän!





Kommentarer
Postat av: Blondie

Nämen, vilken ära att nämnas! Du kan vara lugn, det är tunga gubbar du fajtas mot, så 3# får du behålla :D! Med vänliga hälsningar, den lilla blondinen.

2009-02-05 @ 20:10:44
Postat av: Blondie

Nämen, vilken ära att nämnas! Du kan vara lugn, det är tunga gubbar du fajtas mot, så 3# får du behålla! Med vänliga hälsningar, den lilla blondinen.

2009-02-05 @ 20:19:20
Postat av: fd Blondie

Haha...så nu är man utbytt? ;) jaja..My loss I guess!

2009-02-05 @ 22:21:20
URL: http://jagellie.blogg.se/
Postat av: atta

HAHAHA...! jävligt kul! :D kör hårt stefan!

2009-02-05 @ 22:22:19
Postat av: Nima

hehe tänk om tjejer kunde säga så:

----------------------------------

Men "Olga" den gången du hade gangbang på dansgolvet på parkan då, du hade två kukar i rumpan o tre i munnen och en champagneflaska i musen!



Olga svarar: men äh jag var ju singel... döm mig inte för hur jag är som singel, döm mig för hur jag är som flickvän!



HAHAHAHAHA.... Stackars tjejer.. det räcker att dom har en kort kjol så blir dom dömda!! Its good to be a boy

2009-02-11 @ 14:01:21
Postat av: Stefan

Nima du e sjuk hahahaha!

måste du ta allt till det yttersta!

2009-02-11 @ 22:07:49
Postat av: Pegy o Widdie

hahahaha!!! ja men varrårå??? De e vel inge fara vettu att göre som Olga ( stockholmsdialekt) Men Stefano... do her ju latino lover numero uno så klart do vet (latino dialekt)!!

2009-02-13 @ 18:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0