Avatar....pandora.....Na'vi

Stefan S födelsedag, dom bästa sittplatserna på en fullsatt biograf med dom närmsta vännerna
kunde det bli bättre......
Ja tydligen så blev det mycket bättre



Jag fick se min drömfilm.....antagligen den bästa film jag någonsin sett.
Planeten Pandora som filmen utspelar sig är ett av de vackraste man sett på film.



Na'vi folket är otroligt vackert och jag trodde aldrig
att jag skulle tycka att en utomjording är vacker.......


Navtiri vackraste varelsen jag sett! kalla mig galen...bryr mig inte!
Min nästa flickvän ska vara blå och ha svans, thats it!

Storyn är gripande och budskapet med, så vill ni må bättre i själen
rannsaka er själva och tro på nått vackert gå och se denna filmen

Skogen så vacker och ren, Na'vi så vackra oegoistiska och äkta
ta mig till Pandora nu................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0