Julmiddag med Life

Vart ska jag börja, ok vad sägs om från början.....

Yeesssss julmiddag med gymfolket


Supersköna arbetskamrater  och killen med micken är björn som tydligen
inte bara är koordinator utan expert på julsånger å snapsvisor!

ännu mer Lifepersonal på andra korten e snygg tjej, Tea, mr ingen aning och Chefen.
Han tvinga i oss varsin minishot...vafan...vaddå shot...ser ut som vinglas ju.

kvällens roligaste


jag skulle förklara att tjejer njuter mer av sex än killar till mina bordskamrater ( sju tjejer)

och sa: Asså vi jagar er i 100år och blir som djur men när vi fått vårat så blir vi lite lugnare
men då blir ni som djuriska och vill ha dag och natt!  Ni e som lejon i djungeln.....

Gapskratt bryter ut......(tydligen finns inga lejon i djungeln utan i savannen okeej)

Sedan skall Helena rätta mig:

Stefan stefan...vet du inte att lejon bor i grottor....

Gapskratt bryter ut ännu högre

Helena igen:

Men har ni inte sett Lejonkungen??? ( du e skönast Helena)


Gapskratt bryter ut och jag gråter nästan av skratt



vem behöver discovery när man har lejonkungen???


Kvällens knäppaste

Påväg till avenyn sen så prata jag med två tjejer och ena
tjejen gick igång på vad hon gillar  hos killar.
Det var allt från lite  slaffsig och seg och han ska lukta öl
han ska vara hård men ändå mesig svensk och tatuerad

Det var lite kul och annorlunda men sen körde hon på hårt!

wild chick:Jaaa sen ska han kunna engelska med!! kan du engelska?
Jag: Öööö aaa


wild chick: Ok sen får han inte vara omskuren...e du omskuren???
Jag: vaaa det tänker jag inte säga

wild chick; varför får jag inte fråga?
jag:Det får du men jag tänker inte svara (vafan lite får man väl hålla privat hahaha)

kvällens värsta

Jag dansade med en tjej på Tranquilo
nån halvminut efter jag slutat dansa med henne kom en kille fram
och gav henne en riktigt fet örfil.
Jag gick fram till henne och fråga vad som hände hon sa att det var lugnt
sen gick dom och prata en stund.....jag höll mig nära för att inget mer skulle hända
Sen kom han fram till mig:

Mr örfil: du vet att det var min flickvän du dansa med va????
jag: och?

Mr örfil: ja hon som står där det e min flickvän!!!
jag: och?

(att plantera en box i ansiktet på honom ligger inte långt borta nu)

mr örfil: det e slut nu mellan oss!!
jag: jaha

mr örfil: det e inget med dig...hon var otrogen med två killar i min egen säng!!
jag: vaaa? ok......

mr örfil: skit i henne hon e inget att ha....

är det sant så....i dont blame him
är det inte sant....så förtjänar han en höger

Annars var det en riktigt rolig kväll...och jag ska sova nu...ska upp om 3timmar...
god natt









Kommentarer
Postat av: Eva-Lottis

Haha what an evening.

Vadååå ölfilen? va de när jag lämnat? nu får jag skynda mej till jobbet, måste höra detta live!!!



Är du omskuren? Hahahahahahahaa! guuud.

2008-12-15 @ 13:53:43
Postat av: Magnus

Det enda stefan har skurit e hans tumme när han har spelat playstation.



Synd att bilderna e så mörka...din hy ser nästan ut som en real latino!

2008-12-17 @ 23:21:12
Postat av: Stefan

Hey det kan vara slitsamt att spela playstation!

hur brun e du da din schweizare! haha

2008-12-17 @ 23:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0