Sista salsan och sista Jenny

Idag var sista salsan på Liseberg. Det var riktigt mycket folk och härlig stämning, kommer sakna det....
Det var även sista Gången Man fick se Jenny innan hon drar utomlands ett år, jag är lite deppad men
man ska väl låtsas vara glad för hennes skull som alla andra haha.

dom två vapendragarna
eee...


Jenny 'juckarn'


sigge 'sugen'

Och sorry killar...smeknamnet e bara skämt...ni har inget att hämta där haha.
Underbara tjejer.....men som sagt Jenny ha det underbart:)
Se upp för alla Fernando, Redondo, Eduardo m.m

IALLAFALL....
jag ska börja med tango och den här videon är enda orsaken varför....
så mycket Passion att det glöder genom rutan...
Ilskan...passionen...musiken....kolla själva:)







passion.....passion

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så fint på Liseberg. =)

2010-08-17 @ 20:47:22
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: J.Juckarn

Haha.. vilka bilder du hittat på oss:) Åh va härlig du är... jag har det jättebra och saknar dig! Men till jul kommer jag hem och då drar vi till Tranquilo!! Och när kommer ni/du till Paris? :)

2010-09-10 @ 10:59:21
URL: http://jennyaparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0