Bra bloggar?

Okej efter att man har bloggat ett tag, så blir man nyfiken på hur riktigt duktiga bloggare skriver.
Jag blev nyfiken på dom som ligger i topp på min bloggsida där jag är registrerad.
Jag menar tänk vilken härlig passion dom måste ha, ironi eller hur dom vrider och vänder på saker.
Eller ialafall annorlunda eller intelligenta, tänkte att jag hade massor att lära men........
Mer sugande bloggar får du leta efter!!!

10 i topp har ungefär samma koncept.

1.Snygg ung tjej med massa småsexiga bilder för att fånga uppmärksamheten först
2 . där var det slut.....


Yeees tycker du det är kul att veta vad Jenny åt till frukost eller vilken tid hon kom hem från skolan
så go for it !!!!

Dom här tjejerna får säkert en 500 medd- om dagen....som kommenterar deras frukost hahah.


Hetbloggtjej:
Idag vaknade jaaaag, jag åååt frukooost...det var goooottt
Och sen baaah lixom var det skooolaaa. Sen så hem til vovven dååå
så ringde min kille han e så goooo.
( fan var jag tvungen att ta en så het bild som exempel mums)

Sorry Ellie att jag snodde ditt blogg material lite....by the way...där har ni en bra blogg.
http://jagellie.blogg.se/

Såååå har du intressant att berätta....så gör inte det då!!!
Jag har inget mer att säga........så god natt!!!


 


Kommentarer
Postat av: Elisabet

HAHAHA. Så rätt. så sant!

Du får gärna "sno", det är juh stefan!:)





p&k

2009-03-12 @ 18:22:59
URL: http://jagellie.blogg.se/
Postat av: Dirty Diana (",)

snygg bild hade du i alla fall ; )

2009-03-12 @ 20:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0