Alla hjärtans dag= singlarnas dag

Aha!!! ni kärlekspar som puttenuttar hela kvällen och har amooore hela natten trodde ni hade patent på den här dagen??
Heeeelll Nooo!!! Förfest hos Therese direkt till Caliente direkt till Tranquilo och avsluta det hela med att spela TV-spel hemma hos Jacek kl 05.00???Vem var mest aktiv inatt kärlekspar, ha!!!!

Hade en heeelt underbar kväll. Så idag bryr jag mig inte om er lyckliga par, utan jag önskar att ni singlar hade en lika grym kväll igår.

Men en lugn låt för alla hjärtans dag egentliga betydelse.




                              Vem låter bättre live....vem???

Kommentarer
Postat av: atta

åh va d caliente igår... :/ jahaaa...synd att man hamnade på ett schlagergolv på avenyn. HAHAHA. va hände där liksom.

2009-02-15 @ 23:01:33
Postat av: Helena

Åh jag håller med dig Stefan. Låten är fantastisk och han är grym!

2009-02-23 @ 01:11:24
URL: http://alahelena.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0