Salsa Henriksberg

Igår så starta jag upp med en liten förfest hemma hos Magnus.
Hans familj är underbar och hans vänner var jättetrevliga  så jag hade kul den lilla stund jag var där.
Fast dricka innan salsa....ainte brå!!!

Ialafall på Henriksberg så var det som vanligt jag fick.....

5 tacklingar

3armbågar

2 stämplingar av höga klackar

Det är för trångt och sorry men allvarligt...för många
klumpiga amatörer som har noll koll så sin egen salsa dans zon.

MEN NI TROR JAG HAR GETT UPP????



Nästa gång på salsan är jag förberedd
BRING IT!!!!!



Kommentarer
Postat av: suada

hahaha rolig du e,.. men de e la nått du får räkna med,..

2009-12-27 @ 18:50:52
Postat av: Cinka

hahahah vänta bah tills du dansar med mig i klackar... DEN DÖÖÖH! hahaha =D

2009-12-29 @ 18:19:06
URL: http://ondadockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0