Min Blogg! en gnutta ironi,en gnutta fördomar och massa annat

Vilken dag är bättre att börja blogga än dagen efter sin egen födelsedag?

Började dagen med Racketlon...man möter varandra på massa racketsporter.

Hade hur kul som helst åt killarna som sprang ihjäl sig i 3timmar haha.

Jimmy längst till vänster hade en mindre lyckad dag!



Närbild på Jimmys pokal (längst till vänster)


hahaha Jimmy du e grym men bara inte på racketsporter!!!
Förresten jag vann den feta pokalen! jag kickade ass, yeah baby yeah!

Senare samlades vi och värmde upp med poker hos mig, sedan
restaurang besök på Amazing thai (dom steker maten framför dig)
och sedan bokat bord på Tranquilo för en 20 pers.
Massa vänner var där och överraskade mig, dom sjöng...vi drack...och dansade..
,,och jag hade gratis drinkar hela kvällen framför mig.

Speciellt tack till Widdi, Stefan å Joel som gjorde födelsedagen perfekt.
Tack till Maria som jag lärde känna den kvällen och gjorde den grym..... men det är en annan historia;)
Mer bilder från kvällen kommer....


Kommentarer
Postat av: Marriam Udén

Välkommen till bloggvärlden ;)



E själv rätt så ny men det är kul! Grattis i efterskott :)





/Mimmi

2008-11-17 @ 11:45:38
URL: http://www.novemberfamiljen.blogspot.com
Postat av: Widian

Det var kul att du trivdes och hade roligt. Jag lovade ju att vad som än skulle hända så skulle jag va me på din dag!

Det var verkligen roligt, Stefano.

Men sluta tracka ner stackars Jimmy nu...haha

2008-11-30 @ 11:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0