Mr slem taxi

Har varit ute och festat, skall ta svart taxi hem.

Mr svarttaxi: Vart dy skå?

Jag: Eriksbo


Mr svarttaxi: 150kr

Jag:visst


Sitter i taxin jag är på gott humör bjuder han på en cheeseburgare.

Mr svarttaxi:träffar dy brydar?

Jag: Det händer väl....


Mr svartaxi: kan dy fixa fitta till mig med?

(vi pratar om en 50 årig tjock Irakisk svartaxi chaufför)

Jag: nej det kan jag inte


Mr svartaxi: dy Skulle till eriksberg vå?
Jag: Nej E R I K S B O

Mr Svarttaxi: Då dät kosttar 200kr jag trode dy sa Eriksberg
Jag: Nej du tar 150 eller så släpper du av mig nu.

Mr svarttaxi kör hem mig.....

Jag håller tillbaka min irritation ordentligt och ska sova nu....eller nej vet du vad...
DIN ÄCKLIGA SLEMMIGA GUBBJÄVEL JAG VILL HA MIN CHEESEBURGARE TILLBAKS!!!
Så nu ska jag sova.....godnatt.


Kommentarer
Postat av: Da Clown

svart-taxi is the shit.... alltid en "bra" färd hem

2008-11-24 @ 02:11:54
Postat av: Magnus

hahahh den var bra!

2008-11-28 @ 13:13:27
Postat av: Lisa

hahaha alltid samma visa, man hamnar på hisingebron istället för vägen förbi hjällboskolans gympasal... alltid är dom lika förvånade men vaddå de e eriksberg sen här..:) om du undrar är det Lisa Larsson fd eriksboare :P

2008-12-20 @ 19:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0