Långedrag

Yeees nu börjar det!!! Massa rich folks som springer runt å svettas på gymmet.
Det är alltså här jag ska börja jobba...kommer bli en massa Bert och Sture och Astrid m.m
Min nya arbetskamrat är hur skön som helst och flata,  så vi kan prata om vilka av alla miljoner
blondiner som är heta springer runt på gymmet!

Saknar faktiskt Almedal lite ändå så många av personalen som var underbara och kommer
sakna alla medlemmar sjukt mycket. mest klockrena repliken hade Sjukgymnasten Robert
när vi hade våran kickoff.....vi stod och pratade med två främmande tjejer utanför El Corazon...
så säger han till tjejerna...Ja ni tjejer....Jag heter Robert Klein Brax, slå det du!! hahaha
Klockren kille hoppas det finns nån lika skön snubbe på Långedrag.
Over and out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahahaha! jag hoppas till guuuuuuuud att du inte tror att jag är flata Stefan! hahahaha! Men vi kan dela på blondinerna ändå, om jag hittar nån som är snygg... fast jag tittar inte på blondiner, i guess du kan ta dom allihopa alltså. Jag håller mig till grabbsen :P

2008-12-02 @ 11:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0