ROCKY HERE I COME!!!

Jag ska bli Boxinstruktör jag!

Plötsligt har jag och Rocky mer gemensamt än någonsin!!!




Jag kommer tortera alla som vågar komma på mitt pass och det kommer finnas
minst en Rockylåt!!! come ooon bring iiiiit!!!



                           ROCKY?????                                          STEFAN???? hahaha



                               STEFAN???                                                          ROCKY???  haha vad dåliiiigt


Njaeee ok......har mycket kvar där....men efter nyår ska jag ska jag träna hårdare än nånsin förut.

dags att se i hur bra form jag kan komma.


Salsa step aside.....nu e det hardcore training som gäller!


Kommentarer
Postat av: Jimmy

You're gonna eat lightnin' and you're gonna crap thunder!

2008-12-22 @ 00:37:41
Postat av: Linnéa

Hey, bra blogg! Skulle inte påstå att det finns några störe likheter:P och det är en komplimang! //salsatjej

2008-12-22 @ 21:22:34
Postat av: Stefan

haha ok tack Linnea, vi får dansa snart igen /kram

2008-12-24 @ 14:25:12
Postat av: Widi

Respekt Stefan!!! Så jäkla bra inlägg om rocky. Love it!

Festen igår var grymt rolig. Vi kanske inte valde så mogna samtal men det var värt det att vara barnslig, för jag kan inte minnas sist jag skrattade så mycket!

2008-12-26 @ 14:46:26
Postat av: Elisabet

Sicken go liten mage! Sixpack! ;)

2008-12-28 @ 12:51:15
URL: http://jagellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0