Grabbkväll

Seriöst hur skönt som helst att hänga med grabbarna en fredag kväll, vi beter oss som 12åringar.

Vi spelar tv-spel och brädspel hela kvällen snackar skit och mobbar varandra....
seriöst det är vad vi gör hela kvällen och det e asball.

Det brukar vara jag, Stefan S,Kong,jacek och Popo
Vanliga mobbningar:

Jag får alltid höra mobbningar om en tjej jag strula med på en kryssning som hade korta ben....
Så dom kallar henne ponnyn...och gick vi bredvid varandra fick hon ta 2steg när jag tog ett...

Jacek får alltid höra om när vi var på Nivå och han var packad och blev uppraggad av en
ganska ofräsch äldre tjej...som var fiskeforskare hahaha...var har du fiskeforskaren Jay!

Kong får alltid höra att ifall vi var i fängelset allihop så hade alla vi killar gjort Kong till

våran lilla slyna hahaha.


Stefan.S Får höra om en tjej han och en toalett...mer kan ej sägas här

Popo e lätt att reta eftersom han e världens sämsta förlorare.
Jag lägger mål i fotboll......Popo: men du dribblar ju baraaa
Jag lägger ett till..................Popo: vilken flax du hade där
Jag lägger ett till..................Popo: Det ser precis ut som det första!!!
Jag lägger ett till.................Popo stänger av



VIlket skitmål du la Stefaaaaaan!!!

Imorgon e det fest! God natt

Kommentarer
Postat av: Magnus

nästa gång skall jag visa er hur det skall spelas!

2008-12-21 @ 00:28:04
Postat av: Elisabet

Ni ska vara snälla mor varandra, pojkar små! :)

2008-12-21 @ 13:35:30
URL: http://jagellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0