Fenomenet Widian

En av mina bästa vänner widian,dom flesta skulle tycka att vi har en skum vänskapsrelation...men den e kanske lite ovanlig......

 
  Jag älskar henne jättemycket
  hon ser bra ut
  hon är kvinnlig precis på det sättet jag gillar
  hon har underbara värderingar

 Hon är smart och rolig att diskutera med
 Hon är passionerad (ett måste)
 Hon är jordnära
 Hon är familjekär
 

Hon tycker precis samma som mig...(jaja inte att jag e kvinnlig utan manlig, macho macho!!)

Men jag skulle aldrig kunna göra nått med henne, eller hon nått med mig

Ändå träffar jag tjejer som oftast inte ens har hälften av de åtta punkterna jag skrivit.

(ibland bara en...hahaha gissa vilken;) )

Jag skulle inte ens vilja byta ut min vänskap med henne mot något annat
Är det en ovanlig vänskap??? eller har ni och en sådan?



wazzup wiizzz blev sugen på att slå dig en pling nu, så nu ska jag stänga ner
och ringa dig, love u

Kommentarer
Postat av: Eva-Lotta

I know what u are taking about. Har en vän som är exakt sådär för mig, han kommer göra mig lycklig hela livet. Det är en ovanlig men helt underbar vänskap, precis som det ska vara. En så makalös person, som alltid får en att APgarva, som man kan prata på djupet med, som förstår sig på en utan att man behöver förklara och bäst av allt, en vän som förhoppningsvis alltid kommer finnas kvar...

2008-12-02 @ 08:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0