S.A.T.S

Äntligen fått jobbet på SATS, screw Life...assköna arbetskamrater men thats it!
Ska stå på Frölunda köpcenter med en kille till en månad och göra lite reklam, prata med folk
m.m sedan får jag min tjänst i Landala....lovley


Här är min första dag lugn duktig och professionell



Tjejerna mittemot på mobil butiken har spotify så vi har
önskelåtar varje dag!

fast när man jobbat en lång dag så kan dom sista
minuterna på jobbet bli lite oseriösa......men bara liiiite...




I ett köpcenter fullt av folk kan man tappa det....



och så kan man verkligen tappa det!!!

Ialafall jag är överlycklig av att börja på SATS.
Snart dags för salsa och Tranquilooo
ciao folks!

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Bra (Y)

2010-05-03 @ 18:00:55
URL: http://bbborglund.blogg.se/
Postat av: Cinka

erkänn det var ingen som våga börja på sats efter det där lilla numret på frölunda torg?

2010-08-16 @ 02:08:31
URL: http://ondadockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0