Kvinnor som ledare?

Har hört en del folk säga att världen hade varit en bättre plats med tjejer som
Presidenter/ledare. Skojar ni med mig eller???
Vad jag märkt så bitchar tjejer för ingenting...tänk er bara...

1. Frankrikes president går på invigning och Finlands president har samma klänning....
    KRIG!!!

2. Usa:s president spanar in Kanadas presidents mans rumpa......
    KRIG!!!

3 Kinas president tar en fika med Ryssland och Ukrainas president men
  glömmer Estland.......
   KRIG!!!

Så förutom dom filosfiska orden så ligger jag i hårdträning nu och ska
försöka komma i min bästa form någonsin. Går runt med träningsvärk 
varje dag lovley....


 


Kommentarer
Postat av: Cinka

HAHAHAHA den va rolig men vi startar krig av en anledning isf, vilket ni killar inte gör. Ni skapar krig för att ni har tråkigt! Sen hittar ni på massa ursäkter... :P

2010-08-16 @ 02:10:06
URL: http://ondadockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0