INSTÄLLT

Idag blev det gymträning och löpning med Jimmysan sen skulle jag ha en salsakväll.
Men Andy fuckade sitt ben!
Sigge fuckade sin mage!
Jenny fuckar sin sömn ifall hon kommer!
Shahim Alibaba ska sova och pratar bara om salt och shotar!

SÅ vet du vad, då bangar jag med!!! WTF ska alla sega så gör jag det med :D
Dags att kolla igenom datan och hitta en film man inte sett...hmmm
Shutter Island med Leonardi di Knaprig....den blir det!

Missar även Tranquilos 5års jubileum idag....

Tranquilo is tha shit!


Känns ganska gott att banga ikväll ändå....
ciao


Kommentarer
Postat av: Jenpen

nooooooooooooo!!! Haha.. härilgt härligt.. nu ska jag sova och har städat hur mycket som helst! Känns riktigt bra.. nu är det fint tills ni kommer hit imorgon ;)



PUSS OCH KRAM!

2010-08-05 @ 23:25:34
Postat av: Magnus

kolla in "unthinkable" med samuel l jackson...bra film! men ifall du vill somna direkt sa kolla in Aviator ...

2010-08-06 @ 00:09:39
URL: http://www.magnusbogucki.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0