Pinsam tystnad...vem bryr sig?

Jag var i tvättstugan och fixade kläder medans jag lyssnade på min eyepod.
En kompis hade fått låna den och lagt in lite nya låtar. (tack widdi)

Plötsligt kommer en ny låt på....den har ganska härlig beat...jag börjar nicka med lite...
shit den blir ännu bättre jag börjar digga med lite....tillslut så e jag såld på låten och
blundar och shejkar gärnet...den är heeelt grym. Jag blundar diggar med och njuter
.

Plötsligt öppnar jag ögonen och en kille står och glor på mig.
Jag tar av mig hörlurarna...
Efter en tyst sekund som känns som 100år

Jag: hej?
förvånad kille: hej


Jag tar på mig hörlurarna och fortsätter dansa.
pinsamt...veeem bryr siiiig.





Lyssna på denna underbara låt, vilken härlig rytm

Jamie makes me shejk my ass

Kommentarer
Postat av: suada

heheh fan typiskt dig å kunna göra de .. själv skulle jag aldrig försätta mig i en sådan situation! gött att någon klarar de.. hehehe ha de fint kram

2009-10-25 @ 13:43:11
Postat av: Hamdina Jama

lool...va roligt...man vet aldrig hur man ska reagera i sån situation:D...///Kram

2009-11-06 @ 23:48:29
Postat av: Cinka

HAHHAHA vf sa du ens hej?

2009-11-16 @ 00:18:43
URL: http://ondadockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0