vilken helg

Tranquilo lördags trots att jag inte var sugen...varför utsätter man sig för sånt?
 Iallafall så var det kul trots allt. Det roliga var när jag stod och pratade med en tjej.

Jag: jag e så seg idag orkar ingenting
Jenny: ååå jag meeed.

(i bakgrunden kommer min favoritlåt på)

Jag: OOOOOHH akta lite!!!
Jenny: ok?

hoppar upp på sofforna och dansar som en galning.
efter låten hoppar jag ner igen.....

Jag: Så nu e jag trött.....

Helgens ragg

40 årig tant står och synar mig upp och ner
utanför tranquilo och säger......

Dags för efterfest eller??

helgens replik

Står och pratar med en blondin på salsan
och hon säger.....

Jag är faktiskt ingen dum blondin, jag pluggar
faktiskt.....öööh....nånting smart.


helgens man

Förutom jag då ;)

Zlatan!!!!
Barca kan inte göra mål på 60 min
Zlatan kommer in efter 4min och visar
hur man gör.



Jaaa....passa bullen...fifan!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0