Tittieees

Igår var en underbar dag då alla vänner samlades och körde massa racket sporter på dagen
lirade poker och vräkte i oss pizza på kvällen och sen festade loss på Tranquilo med eget bord
där vi satt och drack och umgicks.

Dom flesta på pokerkvällen var utlänningar och shit vad mycket testosteron det var i luften.
Jag har aldrig hört så mycket All in på en pokerkväll.


Jag : hey Stefan S. ingen ide att du synar för då all innar jag dig fattar du!!

Stefan S: hey kom dååå kommer du göra det???

Jag: Jag ger dig garantiiii, lätt mannen lätt!!!

Stefan S: Hey ALL IN !!!!!KOM DÅÅÅ!!

Jag: Mannen jag sa garanti ALL FUCKIN IN FATTAR DU!!!

hahaha så lät det hela kvällen när vi alla spelade
men vi gör det med humor no hard feelings

Tack för kvällen alla!!!

Idag umgicks jag med Jimmy och fick ta del av hans
ideer.

Jag: Jimmy varför är vi så galna i bröst
       Det har ju ingen funktion egentligen

Jimmy: Stefan lyssna nu när vi föds så slängs ett bröst rakt i
           ansiktet på oss och sen är vi där och suger tutte i flera mån.
          Sen så saknar vi det...och så 
          I WANT TITTIEEEE


WOHOO!!! JIMMY LIKES THE TITTIEEEE!!!


Kommentarer
Postat av: Cinka

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH

2009-11-16 @ 00:29:54
URL: http://ondadockan.blogg.se/
Postat av: Jimmy

In the club you can drink and cheer

cause there aint nothing better then titties and beer

2009-11-17 @ 22:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0