Underbar helg

Min bästa vän widian är på besök från Sthlm
Min bästa vän Joel är hemma från Thailand
Min bästa vän salsan är på besök hela helgen

Yeaaah, igår var försmak på salsakongressen
men den börjar idag!


Jag har haft min bästa helg på såååå länge.
Allt har varit sjukt underbart.


Jag fick med alla pusselbitar för att kvällen

skulle bli perfekt.


Jag mötte upp Widian med  Paret Nima & Neda.

Vi laddade upp på Mcdonalds, satt å prata å skratta

och hade sjukt kul.


Sedan drar vi till salsa och ser en underbar show.
Ett spanskt par var bäst med sjukt grym teknik och
underbar passion.


Jag brukar inte skriva om ifall man träffar en tjej
men jag fick chansen att dissa en j*vla kossa
som jag träffade på fredagen...till och med det!!

Vi träffades på fredagen och fastnade för varandra.
Men vi träffades tidigt på kvällen och det är salsakongress!!!
Så efter vi hängt ett tag så sa jag att vi kunde mötas upp om en
stund, ludret hade hittat nån annan på en halvtimma!!

Men!!! på lördagen så hörde jag att hon letade efter mig
tillslut hittar hon mig.

Kossa: Heeey hur e det?
Jag: bra, hade du kul igår?

Kossa:aaa vart var du?
Jag:omkring ,men du ha det bra!

Kossa: E du sur på mig?
Jag: Neeej da och vänder ryggen mot henne.


Absolut bästa är att en tjej fastnar för mig på lördagen vi dansar
och hon skiner upp mot mig och Kossan står och tittar hela tiden när
vi dansar.

JA JAG ÄR SKORPION OCH JAG NJÖT AV DET!

Inte nog med det, jag satte mig och kollade på spanjoren (han som uppträdde)
när han dansade fritt senare på kvällen blev inspirerad
och tog in lite till min egen salsa.

Jag fick inspiration!

Till och med taxiresan hem blev rolig.
Jag fick dela taxi med två fulla kungälvsgrabbar.


Mr Dyngrak: Heeey duuu när jag snusar brukar jag svälja snusen.
Jag: Öhh det ska man väl inte göra?


Mr dyngrak: man får Stenhård mage då, bra på morgonen!
Jag: haha ok bra ju( varför har jag aldrig rekommenderat det till PT-kunder)

mr Dyngrak: jag har supit och spytt som faaaan.
Jag: jaha då tog väl festen slut?

Mr Dyngrak: Vaaaah neeej det är bara att lägga en pizza och fortsätta supa!
Suuuppaa Supppa!!
Jag : så du spyr och fortsätter supa?


Mr Dyngrak: det är klaaaart!!!

Jag satt och skratta hela taxiresan dom var lite sorgliga men
det var fan roligt. Party on dudes.

Få grejer slår den här helgen, Love it!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0