DAMP

Dansat salsa flera timmar om dan...både...torsdag...fredag...lördag...söndag...
Jag dansade bokstavligt talat tills jag mådde illa.


Sen....sova 3timmar...jobba 10timmar...gymma 1timma...funderar just nu medans

jag skriver på att spela en tennismatch med stefan.


Hejsan mitt namn är stefan och jag har DAMP

Men nog om det...nu till nått helt annat

Jag har precis blivit erbjuden jobb som platschef på Life kortedala!!!
Jag är så överlycklig, känns som allt bara flyter....ni vet när man får en sån  period.
Jag har jobbat hårt för det här och det känns...jag vet inte...så annorlunda....platschef.

Jag brukar spexa till bloggen med bilder eller skoja till den men inte idag.....nej....rakt

ut jag tänker suddigt idag. För mycket dans, för mycket nytt......

Stefan is överhettad
måste logga ut


                             Jag e platschef jag!!!

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Grattis sötis!

Anställ mig i repan, Ill be good:)

2009-03-30 @ 20:11:09
URL: http://jagellie.blogg.se/
Postat av: Magnus

Grattis mannen! Du fortjanar det!

2009-03-30 @ 21:15:20
URL: http://www.magnusbogucki.com/blog
Postat av: Anonym

Tack så mycket:)

uppskattar verkligen era grattis:)

2009-03-30 @ 21:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0