Tennis!!!

Yes Söndagkväll och tennistime!!

Jag ska möta min ärkefiende på banan Mr Stefan Spirovski.
Killen har vilja och attityd, jag krossar han varje gång men
han går ändå ut på banan varje gång och säger samma sak:

Stefan S: du e fatti, jag ska mosa du e fatti fatti
Jag: Stefan jag har vunnit dom senaste 50 matcherna...

Stefan S : det va tur, du e fatti fatti, tur för dig att min kondition inte
är så bra.
Jag: Men jag brukar vinna första set oxå?

Stefan S : neeeej du e fattii

Försök övertala den killen, omöjligt!



Härlig känsla att gå ut på banan och för en liten stund
stänga av alla tankar. Det enda som räknas är det som händer
innaför dom streckade linjerna på tennisplanen.



                                              Frihet

Yepp nu ska jag spela!!!
Yepp Stefan S jag vinner antagligen idag igen,
men vad gör det du har ändå glömt det tills nästa vecka ändå haha



Kommentarer
Postat av: Magnus

Jag hejar på spirovski!!

2009-01-18 @ 21:41:26
Postat av: Stefan

Sorry Magnus favoriten höll idag oxå haha

2009-01-18 @ 23:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0