Haha i loooove it!!!

På väg till jobbet läser jag dagens Metro.

Där står det att kvinnor får mer orgasmer med rika män.

En undersökning med över 5000par hade visat detta.


Alright so far so good, men sen så frågar dom denna

forskare...denna expert...vad detta beror på.

Jag trodde på nån avancerad teori eller fördjupning

men svaret som stod är:

ATT TJEJER HAR EN INBYGGD GOLD DIGGER GEN

hahahahah!!!!!

Shit dags att börja spara fort säger jag!
Kanye West play it for me:


Sjung med nu tjejer det är eran låt haha


Kommentarer
Postat av: Lottis!!!

Jag får aldrig några orgasmer på jobbet! hahaha! ;) DAmn! i´m must not be a gold digghaaa

2009-01-21 @ 12:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0