En ny början

Nyår var precis som väntat, massa folk som drack, massa folk som dansade
men bara en person som städade efteråt....haha yepp så e det med hemmafester
.

Okej nu är man här igen, lovar sig själv att bli en bättre människa.
Känner alltid att jag ska dricka mindre, bli munk och bara göra goda gärningar
inför det nya året.

Jag är trött på drickande och tjejer......Jimmy skratta inte när du läser detta!!!

jag menar allvar den här gången.....Jimmy skratta inte när du läser detta heller!!!


Jag ska bli munk!!!! typ.......

Jag har alltid insett att det är viktigt med goda vänner, men inser det mer och mer
för varje år. Saknade mina närmsta som var bortresta under nyår.

Sååå Stefan du skall icke synda, må din väg fyllas av renhet och goda tankar....Amen?












 


Kommentarer
Postat av: kar

ursäkta mig... jag väntade faktiskt på att du skulle ringa. Jag fick inte ens chansen att klicka dig ju...;P

2009-01-02 @ 16:14:47
URL: http://kosmea.blogg.se/
Postat av: Magnus

Amen

2009-01-02 @ 16:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0