Blatten ur en försvinner aldrig...

Idag efter jobbet tog jag en tennis match med Stefan S igen.

Härligt att få stå på banan igen men det va det som hände efteråt

som jag funderar över.


Stefan S ska släppa av mig hemma men vi sitter i bilen och snackar

lite skit som vi brukar göra när en polisbil passerar förbi.


Stefan S: Heeeyyy vad gör dom här???

Jag : jag vet inte skit i dom.


Vi pratar vidare när polisbilen kör runt och stannar bakom

oss med lyset på.


Stefan S: Heeeyyy vad gör dom!!

Jag: men låt dom va, va ska dom göra


Stefan S: E du dum eller, vi e blattar vi har ingen chans

Ifall dom vill göra oss något.

Jag: Men dom kommer väl inte göra nått...eller?


Stefan S: Dom kollar ifall vi får panik och drar.

Jag: Ok ok vi sitter kvar i bilen då???


Vi börjar bli stressade när polisbilen tillslut startar och

åker förbi.


Japp det visar bara en sak, man vet att man är blatte när....

Man bli stressad av en polisbil när man inte ens gjort nått


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Haha..du e inte blatte, du e Eriksbo ;)



Salsa snart? jag va faktiskt på Rio Rio i lördags, kollade efter dig!



KRam!

2009-01-28 @ 18:09:22
URL: http://jagellie.blogg,se
Postat av: Helena

Saknar dig också Stefan! Ledsen för dålig uppdatering på bloggen.. ;)



Var tvungen att sno din bild! :) Kolla in min FB :D

2009-02-14 @ 21:50:55
URL: http://alahelena.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0