VIP:are

Vet du hur man vet att man är en riktig sjukling?

Ok ifall du går ut på krogen mycket och går till flera ställen så kommer du oftast in gratis tillslut?
Sedan händer det ibland att man köper så mycket drinkar att man kanske får dom lite billigare?


Dörrvakt: Yeah man come in u are VIP
 All the drinks are on the table waiting
for u maaan.

Yes då e jag lätt en kvalificerad VIP:are på.......
 


Yeeeeah jag har varit så mycket på vårdcentralen så jag har frikort!!!

Frikooort....allvarligt. Det kostar inget att komma in.

Sedan när jag ska hämta ut medicinen på apoteket
så får jag 50procent rabatt för att jag köpt så mycket.
Voltaren för min ryggont för 28kr...slå det!!!!
28 kr för ett läkarbesök och medicin...jag e verkligen....inne...


Hääär har du ditt VIP kort Steeefan det e duuu ååå jaaaaa

Instruktörs utbildning i helgen....bli frisk Stefan...bli frisk....




Kommentarer
Postat av: Günter Sand

Klart att du blir frisk i tid! Inget biter väl på en hårding som dig :-D

2009-02-10 @ 21:06:04
Postat av: Arnold

Ju ar de maan... VE.AJ.PE

2009-02-10 @ 22:15:16
Postat av: Elisabet

Steeefan! Krya på dig! :(



och vad är det för utbildning?Nyfiken som sjutton!

2009-02-18 @ 21:20:40
URL: http://jagellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0