Dags att tagga ner?

Torsdagkväll : Satt uppe med Jimmy och hade Prison break Maraton efter jobbet.

Jag måste rädda brorsan fifan!!!

Fredagmorgon: vi äter frukost nyvakna och kollar gamla britney videos sedan jobb och gymma.

Hit me baby one more time (eller nått)

Fredagkväll: Sitter uppe halva natten med grabbarna och har spelkväll.

lördagmorgon: firar joels födelsedag med paintball och femkamp

Lördagkväll: fortsätter med att festa hos honom

Söndagmorgon: går upp tidigt för att titta på Federer och Nadal Australian Open final.

Min favorit Federer fick spö, fan ta dig!

Söndag kväll: skall jag jobba på salsan.

Måndag: jobba tidigt gymma efteråt och sedan salsa.
Sedan börjar veckan på nytt med bara jobb och träning.
Kommer gå instruktörsutbildningar två helger i rad nu med.
Känner mig lite som en.....






 


Kommentarer
Postat av: Jimmy

....men snart e det torsdag igen....

2009-02-02 @ 20:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0