MAGNUS!

Igår så började kvällen med Salsa på redbergsplatsen, det sög lite faktiskt.
Så vi beredde oss för att dra vidare till Tranquilo och det är här man kan
säga att kvällen började...


Yepp thats Magnus ( lika galen som bilden )

När jag mötte upp han stod han och väntade vid ingången
till Tranquilo redan full och glad :)

Han lärde mig nytt raggningsknep

Dobby....var e du...ursäkta mig...har du sett min hund Dobbbbby
(tjejer runtomkring började titta runt och vips hade han samtal med en brud)

Så jag lärde honom ett tillbaks

Hejsan tjejen jag jobbar som delfinskötare kan bara vara här
en stund ikväll måste mata Flipper tidigt imorgon
            

Sedan inne på tranquilo tvingade han en tjej på mig
så jag fick dansa med henne...efter 2min sa han
Du tjejen!!! du är inte godkänd!!! hahaha

han lärde mig även fulhetsdansen vi skulle se vem som
dansade fulast...en tävling som ingen vill vara domare på!

En sjukt rolig grej var när tre blondiner stod och flörta lite med oss
så började Magnus dansa bredvid dom lite med sina latino moves....
så säger jag
...wohooo tjejen...alltså hade jag varit tjej...så hade jag lätt
klippt honom...kolla in bara, shit va het han eeee! hahaha

Tack för en grym kväll Magnus


Kommentarer
Postat av: Magnus

Tack själv!

2009-12-20 @ 20:01:31
URL: http://www.magnusbogucki.com/blog
Postat av: Luckii

Hahahaha....vart var jag?!?!

2009-12-28 @ 15:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0