Att vara sjuk

Vad gör folk när dom är sjuka från jobbet egentligen?
Sitta å surfa på datorn eller kolla på 100 repriser på days of our lives....
 där det tar typ 20 avsnitt för att se klart ett bröllop ( och nej jag kollar inte på skräpet)
Jag älskar singel livet ja det gör jag, men när man blir sjuk så kommer ingen
söt mamita och tar hand om en, u are on your own biatch!!!

Iallafall idag började jag må liiite bättre och vad gör jag när

jag har energi och inget att göra?Trakasserar mina vänner med Idiot MMS


Låtsas vara nörddejt (skickat till widian)


Jag skickade ett sång MMS till Stefan S (grym sångare är han)
Bara för att han tycker jag sjunger som en kratta...jag besparar
er den m.m.

Så akta er från medd. från mig idag ;)

Yepp suttit och bläddrar framför datorn hela dan
och mitt i allt surfande /youtubande så hittade jag
ett gudlkorn.

Såg ett klipp med Luther Vandross, Stevie Wonder, Whitney Houston
och nån som jag inte kände till...så tänkte jag shit dom här e grymma
måste lyssna på denna...men den som jag inte kände till...en äldre
kvinna. Gud vilken röst hon har....jag har lyssnat på första minuten av
klippet säkert 10ggr...enjoy.  (Dionne Warvick heter hon)



Kommentarer
Postat av: magnus

tyckte du inte sag ut som en nord i ditt mms.....thats you!!



fan vilken nota whitney kommer in i sangen med....de andra e grymma men whitney e bara grym!

2009-04-04 @ 13:03:09
URL: http://www.magnusbogucki.com/blog
Postat av: Widian

HAHAHAHAHAHAHAHAH

Du är så sjuk, VÄNNEN!!!!!!

Älskar din humor..även om den är cp ibland...men du lyckats alltid få mig att skratta.

P.S. Vadå...skule du föreställa dryg stockholmare??? Nice! Då är vi två om saken...

2009-04-04 @ 18:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0