Tuffa killar Nattetid....

Jag blir uppplockad av Jimmy när vi håller på att stänga gymmet, går vi och tar en öl på nån soft bar? Eller går vi till en av många uteställen som e öppna på vardagar? Nej vi spelar.................

Thumbnail
BINGOOOOOOOOOOO!!!!!!! Shit vad snabbt det går alltså....Bertil 4....nicklas 45...hur hänger gamlingarna med?

Jimmy tror fortfarande att vi e i gymmet  och försöker spänna sig...men glömmer att enda blicken är nog från Agda 72...


Bingo Eva fick jag napp på ialafall...och tro det eller ej...VI FICK BINGO!!! Vi Skrek och jag reste mig upp å hoppa å
vinka till alla damer, vi fick applåder och skratt men dom tyckte nog det var roligare att vi bara vann 100kr....
Aja jimmy vad gör man när vann vinner....man blir för girig...bye bye money

Jag fattar inte hur dom äldre kunde hålla sig så lugna...fick panik varje gång jag var nära en bingo....

för mycket action för mig!!!

På tal om action, Salsakongress imorgon...efter denna perfekta uppladdning haha...så tycker

jag att alla med bara en gnutta passion ska vara på falken imorgon 20.00.


Ska jag dansa och ragga och använda alla knep jag kan på dansgolvet mot de stackars tjejerna?
Men kom igen jag trodde ni kände mig bättre än så.....det e klart jag ska

God natt


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Stefan!...Äntligen hittade jag din blogg! :)

Saknar dig något helt sjukt på gymmet, ingen hustomte som välkommnar en varmt när man kommer in! :(



Idag å imorgon har jag afroutbildningen, sjukt svettigt, hoppas jag klarar det! Håll tummarna för mig!



Hoppas allt e fint med dig, bonito!



kram!

2008-11-29 @ 18:53:01
URL: http://jagellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0