The secret

Jag är ingen läsare, böcker och jag e inga bra kompisar...men jag läste en bok som heter the secret
som var bra. Den handlar om att byta tankemönster och att bli framgångsrik på alla plan.
 Det fanns vissa korta budskap som jag gillade, här e några av dom

Ta första steget med tillit. du måste inte se hela trappan. ta bara första steget.
Min tanke: ses då jag tar hissen

Allt som sinnet kan tänka ut kan det oxå förverkliga
Min tanke: Ge mig Jessica Alba,Ge mig jessica alba

Att vara glad och lycklig här och nu är det snabbaste sättet att dra till dig mer pengar
Min tanke: att dra till mig mer pengar är det snabbaste sättet för att vara glad och lycklig

För att kunna få kärlek fyll dig själv först med kärlek så mycket att du kan sprida, då får du kärlek.
Min tanke: heeey jag har massa kärlek att sprida ;D

Nej men seriöst en mycket bra bok som kan förändra dig som person väldigt mycket.



Läs och Utvecklas God natt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0