Svenska uttryck

Jag älskar människor som känner starkt för nått, som har åsikter. Men det tillhör lite svensk kultur att inte va för framåt, hamna i diskussion och ha för starka åsikter, lagom e bäst! här har ni världens mest ointressanta svar:

När man frågar hur du mår

1. det funkar väl
2.man ska inte klaga
3. Jadu...det e inte bra men inte dåligt heller
4. det e som det e
5. Kunde varit värre
6. stabilt
7.det knallar och går ( hahaha inte hört på länge faktiskt)


Eller när man klagar över något

1.Det e bara att gilla läget
2.Det e bara att bita i det sura äpplet
3. Så e det


men gamla svordomar e nog dom mesigaste
1. dra dit pepparn växer     ( what the....)
2. Fy bubblan                      
3. sablar
4. fy sjutton                           (varför inte fy arton?)


Aja dags att sova...hur jag mår?
Jag är trött som faaaan, vill fete sova nu ( så svarar man)
God natt !

Kommentarer
Postat av: Anonym

tur att du är så cool så att du inte använder de där uttrycken då;)

2008-12-04 @ 18:59:55
Postat av: widi

HAHAHAHAHHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAAAAA!

HAHAHAHA!

Tur att man har vänner som du som roar en när man har tråkigt på jobbet!

Så grymt Stefan..o du fick me alla uttryck vi brukar köra!



P.S. När det är bra, så är det bra, o när det är dåligt så är det mindre bra....o så kan det va mitt emellan!!!

2008-12-05 @ 20:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0